قطعات رنگ فابریک و کوره ای بدنه خودرو

آنچه خواهید خواند:

تفاوت قطعات رنگ فابریک با رنگ کوره ای بدنه خودرو

تفاوت بدنه رنگ فابریک و رنگ کوره ای خودرو

قطعات رنگ فابریک

قطعات رنگ فابریک، قطعاتی هستند، که از روی اتاق صفر کمپانی سازنده باز می شوند و با ضمانت کتبی به فروش میرسند. در این مقاله به تفاوت قطعات رنگ فابریک و  کوره ای بدنه خودرو و همچنین مزایای هرکدام پرداخته شده است.

قطعات رنگ فابریک مناسب کدام خودروها هستند؟

از نظر قیمت و به صرفه بودن و همینطور برای جلوگیری از افت قیمت مناسب خودروهایی هستند که حداکثر از تاریخ ساخت آنها سه سال گذشته باشد. به عنوان مثال در سال ۱۴۰۰ قطعه فابریک برای خودروهای تولید شده در سال ۹۷، ۹۸، ۹۹ مناسب میباشند.

رنگ کوره ای بدنه خودرو چیست؟

فناوری پخت در کوره یک اتاقک یا فضای محصور و ایزوله و دارای فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و مشعل برای گرم کردن، پخت، سفت کردن یا خشک کردن رنگ ماشین است تا ظاهری مرتب به آن بدهد. که با روش معمولی که شامل اسپری مجدد یا رنگ آمیزی مجدد ماشین در فضای باز است امکان پذیر نیست. محیطی تمیز و عاری از گرد و غبار با کاهش اسپری بیش از حد ایجاد می کند. قطعاتی که در اتاق رنگ رنگ آماده میشوند به دلیل حرارت مقاوم هستند و مانند اتاق های کارخانه کیفیت بالا دارند و مقاوم هستند.

بدنه رنگ کوره ای خودرو

قطعات رنگ کوره ای

قطعات رنگ کوره ای که در کوره های صنعتی استاندارد و دارای گردش هوا و مشعل گرما رنگ میشوند قطعاتی هستند که به صورت مکانیکی با پاشش رنگ در محیطی کاملاً ایزوله و با حرارت مناسب رنگ میشوند. لازم به ذکر است که پخته شدن رنگ باعث ماندگاری بسیار بالا و داشتن ظاهری همانند قطعات رنگ فابریک میباشند و همچنین به دلیل ایزوله بودن کوره رنگ، مانع نشستن هرگونه گرد و غبار روی رنگ میشود. قطعات رنگ شده در کوره فاقد هرگونه بتونه میباشند و ما در فروشگاه بدنه خودروی نجفی این ضمانت را به شما میدهیم که تمامی این فاکتورها برای رنگ کوره ای رعایت میشود.

مزایای قطعات رنگ کوره ای چیست؟

قطعات رنگ کوره ای مناسب تمامی مدل های خودروهای تولید شده در هر سالی با هر کد رنگی میباشند و در کوتاهترین زمان ممکن آماده میشوند و به دلیل داشتن قیمت و کیفیت مناسب مقرون به صرفه هستند. قطعات رنگ کوره ای هیچ احتیاجی به پولیش یا سمباده ندارند.

تفاوت بدنه رنگ فابریک و رنگ کوره ای خودرو

سخن پایانی

قبل از تصمیم گیری این را باید بدانید، که اگر شما قصد فروش خودروی خود را ندارید قطعات رنگ کوره ای بهترین انتخاب از نظر قیمت و کیفیت برای شما است. چون به صورت ظاهری و بیننده عادی قابل تشخیص از قطعات فابریک نیستند، اما اگر دارای خودروی مدل بالا هستید و قصد فروش دارید قطعه رنگ فابریک برای شما مناسب است. شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از آخرین قیمت ها و موجودی کالاها اطلاع پیدا کنید.

 

اتاق و قطعات رنگ فابریک و رنگ کوره ای خودرو

استعلام قیمت

 با تکمیل فرم استعلام قیمت در اسرع وقت از هزینه تعویض قطعات خودروی خود مطلع شوید